9,5
5.662 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.662 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!10
Prijs kwaliteit goed
Elly10
Altijd goed
Bert10
Mooie vis, prima kwaliteit, snel geleverd in degelijke verpakking, goed gekoeld. En dat voor een correcte prijs. Prima leverancier.
Nico10
Altijd lekker en goed verzorgd
Jane10
Heerlijke paling
A a8
Je kan met een gerust hart online bestellen. Hun verpakking is uitzonderlijk en verzekerd iedere klant dat de bestelde producten gekoeld zijn als het thuis wordt geleverd.
Henk7
De service is goed en heel goede kwaliteit en heel goed van smaak en de makreel is ook goed van kwaliteit zeker voor herhaling vatbaar
Flora8
Mijn ervaring is bij elke bestelling, dat de zalm en paling heel vers zijn, zeer goed van smaak met een duidelijke maar niet overheersende rooksmaak tegen een zeker in deze tijd schappelijke prijs! Enig kritiekpunt ...
Ernst-Jan10
Houd je van paling dan koop je die natuurlijk ALTIJD bij Rijpelaal BV - Palingkopen.nl want betere zijn er niet!!
R. P.9
Zo lekker
Robert E10
Dit is onze tweede levering van zure bommen. Super snel en veilig geleverd.
Willem10
een grootse traktatie!!
Rick