9,5
5.152 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.152 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!9
De laatste keer is mijn bestelling ruim een week te laat geleverd maar dat is wel de schuld van post nl Dus misschien een andere vervoerder. Ik kan mij niet voorstellen dat dergelijke goederen niet ...
Piet10
Behalve afgelopen week, toen PostNL het er bij liet zitten. Ondanks een sticker op het pakket dat het snel bezorgd moest worden omdat het "verse vis" bevatte, duurde de levering drie dagen langer dan gepland. ...
Hendrik7
De paling is super lekker, ik heb hem 4 keer eerder besteld. De vijfde keer is de paling te laat bezorgt, ik heb u daarvan op de hoogte gehouden. Post nl ja we hebben altijd ...
Jopie10
Goed verpakt, komt netjes aan
Erna8
Mijn paling die ik besteld had is 3 dagen onderweg geweest vond dat veel te lang af gelopen vrijdag 15 keer gebeld maar niet opgenomen Ik had een betere service verwacht
Kees8
Mijn ervaring over de producten zijn prima en goede kwaliteit, hier zijn geen klachten over wel het bezorgen, de bezorging is waardeloos, post NL belooft alles, je zit dagen te wachten over de bezorging en ...
J7
Nu is de verwachte planning 16 juni.
André10
Besteld. Geleverd op de dag die ik aangaf. Hygiënisch. Gekoeld. Mooie palingen! Kan niet beter.
casper9
Heel jammer dat jullie afhankelijk zijn van de bezorgdienst. Er zijn bezorgers bij Post .nl die ondanks jullie perfecte verpakking met zeer duidelijke stickers van VERSE VIS de bestelling bij je neerzetten zonder aan te ...
Nico1
Waar blijft mijn paling? Als post t al week heeft zijn ze toch bedorven????/
Astrid10
ik bestel via internet. dat gaat heel goed
monique9
snel en goede verpakking
peer