9,5
5.674 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.674 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!9
De paling is netjes verzorgd en op tijd geleverd. De paling zag er goed uit in termen van reinheid. De kwaliteit van de paling is goed.
Wybren10
Eerst paling kado gekregen en ow wat was dat lekker. Toen zelf een bestelling gedaan een kado verpakking voor mijn schoonmoeder en die was zo blij en vind het heerlijk
Jan9
We vinden het allemaal vreselijk lekker !!! kwaliteit heel goed, bezorging ook goed. in een woord kostelijk. en deprijs ook goed.
JW10
Prima kwaliteit en uitstekend verzorgd van bestelling tot levering.
Wolter10
Prima service goed verpakt en snel geleverd
Sjouke10
De bestelling was heel goed verzorgd en netjes bezorgd heel lekker waren de palingen voor herhaling vatbaar groetjes Jeanne van Ruth
Jeanne10
Goede informatie omtrent verzending en keurig op tijd. Topkwaliteit!!
Nel10
alles perfect verlopen keurig op tijd binnen en netjes verpakt. allee bezorger van postnl was zeer onvriendelijk en smeet het pakket naar binnen. hiervan melding gemaakt bij postnl.
jan musch9
Online besteld.Boven een bepaald bedrag is de bezorging gratis in een gekoelde verpakking. De paling keurig verakt in cadeauverpakking. Dankjewel
Colette10
Geweldig!!
peter10
Al een paar keer paling en zalm gekocht, altijd prima producten en goed verpakt.
Cor10
Heerlijke paling , op tijd bezorgd , kan niet wachten op de volgende
corrie