9,5
5.644 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.644 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!8
Extra telefonisch contact gehad ivm veranderen van de bestelling. Hierbij is goed meegedacht over de voordeligste oplossing .
Carla10
goed verpakt mooie vis
cornelis10
Al een paar keer een bestelling geplaatst. Op de hele gang van bestellen/leveren is niets aan te merken.
Hens10
Zoals altijd gewoon supper lekker En zeker voor herhaling vatbaar TOP
Jan9
Snelle bezorging,goed verpakt en goede kwaliteit.
Dorus9
Altijd een feest om weer een vispakket te bestellen. En ik ben altijd heel tevreden. Jammer dat de zalmsalade dit keer erg vet was want er dreef een laag olie op. De vorige keer was ...
Lucia10
ik krijg wat ik bestel op de toegezegde tijd voor een goede prijs en en word bij gelegenheid ontspannen en deskundig te woord gestaan.
Hans9
Moederdagverassing: een prima idee. Lekker gepeuzeld.
Peter A.R.10
In 1 woord super kwaliteit
Nico9
Prijs kwaliteit top en vooral super lekker
Ineke10
Mijn ervaringen zijn alleen maar positief
Martin10
Mijn ervaring is na vier jaar bij Rijpelaal nog steeds goed . Dit is echt mij zoveelste bestelling, en het is weer netjes geregeld . Daarom, ga zo door . { Zeker een aanrader. } ...
Mario