9,5
5.644 beoordelingen

Wat zeggen onze klanten?

5.644 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!
8

Extra telefonisch contact gehad ivm veranderen van de bestelling. Hierbij is goed meegedacht over de voordeligste oplossing .

Carla
10

goed verpakt mooie vis

cornelis
10

Al een paar keer een bestelling geplaatst. Op de hele gang van bestellen/leveren is niets aan te merken.

Hens
10

Zoals altijd gewoon supper lekker En zeker voor herhaling vatbaar TOP

Jan
9

Snelle bezorging,goed verpakt en goede kwaliteit.

Dorus
9

Altijd een feest om weer een vispakket te bestellen. En ik ben altijd heel tevreden. Jammer dat de zalmsalade dit keer erg vet was want er dreef een laag olie op. De vorige keer was ...

Lucia
10

ik krijg wat ik bestel op de toegezegde tijd voor een goede prijs en en word bij gelegenheid ontspannen en deskundig te woord gestaan.

Hans
9

Moederdagverassing: een prima idee. Lekker gepeuzeld.

Peter A.R.
10

In 1 woord super kwaliteit

Nico
9

Prijs kwaliteit top en vooral super lekker

Ineke
10

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief

Martin
10

Mijn ervaring is na vier jaar bij Rijpelaal nog steeds goed . Dit is echt mij zoveelste bestelling, en het is weer netjes geregeld . Daarom, ga zo door . { Zeker een aanrader. } ...

Mario

Toegevoegd aan je winkeltas!

Direct afrekenen
Anderen kochten ook

Geen producten in de winkeltas.