9,5
5.669 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.669 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!10
Waanzinnig lekker en gezond
Andre10
Makkelijk besteld, keurig verpakt en snel, op de afgesproken tijd, ontvangen Deze ervaringen op alle bestellingen over enige jaren mogen genieten
R. J.9
Mijn ervaring is zeer goed.De levering is altijd goed verzorgd .
Wim10
Altijd goede service en heerlijke paling
Wies10
Absolute aanrader voor paling en visschotels. Onlangs hebben we hier een visschotel besteld in combinatie met ambachtelijk gerookte paling, en wat hebben we genoten! De paling was botermals, perfect van structuur en had die heerlijke, ...
Deborah10
Bestelling online gedaan en in de winkel afgehaald, mooie winkel, aardig personeel
Elke10
Netjes en gekoeld thuis bezorgd Mooie en lekkere paling
Hans10
Prijs kwaliteit goed
Elly10
Altijd goed
Bert10
Mooie vis, prima kwaliteit, snel geleverd in degelijke verpakking, goed gekoeld. En dat voor een correcte prijs. Prima leverancier.
Nico10
Altijd lekker en goed verzorgd
Jane10
Heerlijke paling
A a