9,5
5.644 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.644 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!10
bij misgaan van een levering werd alles naar tevredenheid opgelost en normaal gebeuren leveringen altijd exact als opgegeven: zo hoort een goede firma te draaien !!
WIM10
Bestel regelmatig paling. De laatste keren was de paling van buiten categorie, perfect om te roken! Overigens is het altijd goed!
Ab10
Goed verpakt en goede maat paling
Theo9
Vlug, netjes.perfect verpakt.zeer goede kwaliteid.
Ans9
Snel geleverd en goed verpakt Heerlijke paling!
Janette10
Goede service
Bé Van den Brand10
Altijd goed verpakt en zijn heerlijk de paling en makreel
Maria Vaes10
zeer tevreden
Henk10
Chapeau !!!
Rita10
Wat je besteld komt altijd goed en netjes binnen
Theo10
Ook toen vervoerder telaat leverde, geen probleem en nieuwe levering gratis gekregen. Gehaald.
Hendrik10
De palingen worden mooi op tijd bezorgd
henk