9,5
5.663 beoordelingen

Wat zeggen onze klanten?

5.663 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!
10

goed

gert
10

Wij bestellen sinds vele jaren alleen bij Rijpelaal de paling, zalm en makreel. Nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit. Wordt goed verpakt en snel gelevert. Zullen zeker bij hun blijven bestellen.

Laura
10

De paling is zo heerlijk vers. Ergens anders kun je hem zo vers niet krijgen.

Daniëlle
10

Fantastische kwaliteit en extreem goed verpakt en bezorgd!

Christien
10

Ik heb geen klachten Het gaat prima zo

Harm
9

Ik heb er ook enkele mensen blij mee gemaakt en die hebben er ook van genoten. De verzending was ook perfect!

Grietje
10

Paling besteld op de site makkelijk en eenvoudig geen probleem

Ruud
10

We hebben heerlijk gegeten van de paling . Erg mals en goed van smaak

Pj
9

Verzending op tijd en mooi verpakt!

Jan
10

zie boven, dat zegt genoeg.........

andri
7

De filets zijn heerlijk maar de paling is slap en papperig.

Piet
9

Woensdag rond de middag gepekelde rookpaling besteld en de volgende dag net na de middag afgeleverd. Wederom prachtige paling en goed gepekeld. De smaak was super. We hebben er weer van gesmuld!

Jan

Toegevoegd aan je winkeltas!

Direct afrekenen
Anderen kochten ook

Geen producten in de winkeltas.