9,5
5.663 beoordelingenWat zeggen onze klanten?
5.663 klanten hebben al een beoordeling achtergelaten!10
goed
gert10
Wij bestellen sinds vele jaren alleen bij Rijpelaal de paling, zalm en makreel. Nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit. Wordt goed verpakt en snel gelevert. Zullen zeker bij hun blijven bestellen.
Laura10
De paling is zo heerlijk vers. Ergens anders kun je hem zo vers niet krijgen.
Daniëlle10
Fantastische kwaliteit en extreem goed verpakt en bezorgd!
Christien10
Ik heb geen klachten Het gaat prima zo
Harm9
Ik heb er ook enkele mensen blij mee gemaakt en die hebben er ook van genoten. De verzending was ook perfect!
Grietje10
Paling besteld op de site makkelijk en eenvoudig geen probleem
Ruud10
We hebben heerlijk gegeten van de paling . Erg mals en goed van smaak
Pj9
Verzending op tijd en mooi verpakt!
Jan10
zie boven, dat zegt genoeg.........
andri7
De filets zijn heerlijk maar de paling is slap en papperig.
Piet9
Woensdag rond de middag gepekelde rookpaling besteld en de volgende dag net na de middag afgeleverd. Wederom prachtige paling en goed gepekeld. De smaak was super. We hebben er weer van gesmuld!
Jan